TMNASCOMMUNITY – TERRAMASTER NAS COMMUNITY شخص ثالث پلتفرم برنامه تقریباً صدها برنامه رایگان ارائه می دهد

TNAS به عنوان یک دستگاه ذخیره‌سازی متصل به شبکه که سرویس‌های ذخیره‌سازی، پشتیبان‌گیری، اشتراک‌گذاری و رسانه را یکپارچه می‌کند، پایگاه کاربر گسترده‌ای در سراسر جهان دارد. در حال حاضر،
tmnascommunity.eu، یک پلت فرم برنامه اجتماعی برای TerraMaster TNAS که توسط توسعه دهندگانی که عاشق دستگاه های TNAS در سراسر جهان هستند، توسعه یافته و نگهداری می شود، نیز به طور رسمی راه اندازی شده است.
این یک جامعه منبع باز است که نزدیک به صد برنامه رایگان TNAS را ارائه کرده است که چند رسانه ای، ابزارهای توسعه، پشتیبان گیری از داده ها، امنیت، شبکه، تجارت و زمینه های دیگر را پوشش می دهد، تعداد برنامه ها هنوز در حال افزایش است.

با پیوستن بیشتر و بیشتر توسعه دهندگان به ردیف توسعه برنامه های TerraMaster، عملکردها و دامنه برنامه های کاربردی TNAS گسترده تر و گسترده تر می شود، که همچنین قابلیت پخش بیشتری را به TNAS اضافه می کند.
از زمان TOS 5.1، TerraMaster همچنین پورتال پلتفرم برنامه های کاربردی جامعه را در مرکز برنامه رسمی اضافه کرده است تا روش های دسترسی راحت تری را در اختیار کاربران قرار دهد.

پلتفرم اپلیکیشن جامعه TNAS موضوعات و دسته بندی های زیادی را پوشش می دهد و کاربران می توانند برنامه های مورد علاقه خود را دانلود کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند. در حال حاضر،
این برنامه‌ها از سیستم‌های TOS4 و TOS5 پشتیبانی می‌کنند و برنامه‌های کاربردی جامعه مزایای آشکارتری را برای کاربران TNAS به ارمغان می‌آورند:

منابع APP  R برنامه های کاربردی منتشر شده در جامعه می توانند به کاربران کمک کنند تا عملکردهای بیشتری از TNAS را کشف کنند و تجربه دستگاه های TNAS را غنی کنند.

توسعه دهندگان پشتیبانی حرفه ای  S به سوالات کاربران در جامعه پاسخ می دهند، پشتیبانی فنی برای حل مشکلات ارائه می دهند و به کاربران کمک می کنند تا دستگاه های TNAS را بهتر درک کنند و از آنها استفاده کنند. ارتباط کاربران سایر کاربران جامعه نیز می‌توانند به سؤالات کاربران پاسخ دهند یا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، که می‌تواند به کاربران کمک کند تا بفهمند چگونه می‌توانند بیشترین بهره را از دستگاه‌های TNAS خود ببرند. ارائه بازخورد کاربران می توانند برای کمک به بهبود برنامه ها و خدمات TNAS بازخورد و پیشنهادات خود را در جامعه ارائه دهند. 

 

 

چگونه دانلود کنیم؟
وارد مرکز برنامه TNAS شوید، روی Community App کلیک کنید، وارد صفحه دانلود اپلیکیشن TerraMaster Community Place شوید، اپلیکیشنی را که می خواهید دانلود کنید انتخاب کنید و

سپس بسته نصب برنامه دانلود شده را به صورت دستی در قسمت “Install application manually” در زیر تنظیمات نصب کنید.

کاربران همچنین می‌توانند مستقیماً وارد پلتفرم برنامه جامعه در اینجا  https://tmnascommunity.eu/ شوند.

موارد احتیاط:

1. برنامه های کاربردی انجمن به طور رسمی توسط TerraMaster توسعه داده نشده اند.
2. TerraMaster خدمات و پشتیبانی فنی برای برنامه های کاربردی جامعه ارائه نمی دهد.
3. کاربران باید همه خطرات را به تنهایی متحمل شوند، از جمله: نقاط ضعف، اشکالات، کدهای مخرب، حق چاپ و غیره.
4. تمامی اقدامات پلتفرم اپلیکیشن جامعه هیچ ربطی به TerraMaster ندارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *